2012. február 29., szerda

Rövid helyzetjelentés

Hahó!
Na, hááát... összejött a két kiló mínusz a múlt héten, illetve hát keddel bezárólag. Úgyhogy 12 kg-mal érezhetem magam kevesebbnek, és érzem is!! Egyre többen jegyzik meg, és micsoda csoda érzés. :) Mindenkinek őszintén kívánom. Könnyebb a lépcsőzés, a természetes mozgás, nem vagyok annyira fáradékony sem, amit valószínűleg a sok gyümölcsnek köszönhetek, amit a fogyózásom óta fogyasztok. A másik nagy előny, hogy a legtöbben a környezetemben már meg voltak fázva a télen, ellenben én senkitől sem kaptam el.
A hétvégén rávettem magam egy kis táncitáncira meg tornára, jól esett. Remélem büszkék vagytok rááám... :) Hamarosan pedig step aerobic-ra fogok járni, arról is beszámolok majd bőségesen. :)
Kicsit túlzásba estem az elmúlt két-három napban.. borzasztóan keveset ettem, ami kicsit kikészített, úgyhogy most este ettem egy melegszendvicset, ami ripsz ropsz helyretett. Mellesleg nagy ára volt.. majdnem felgyújtottam a konyhát.. nem az enyémet, a páromékét... Még sosem használtam a gázsütőjüket, és ellenkező irányban próbáltam elzárni, amitől elkezdett fenemód füstölni... azt hittem felrobbantom az egész 150 négyzetmétert, beleértve engem, a páromat és az ő Édesanyját. De ékes bizonyítéka annak, hogy most olvastok, hogy még élünk. :) 
Szóval az éhezés nem egy jó dolog, nem is bírod sokáig, hosszú távon meg semmiképp, inkább emeld az adagot az egészségesebb ételekből, nyersanyagokból, de ne hagyd, hogy sokat korogjon a pocid, mert aztán annál többet fogsz enni, ha kiborulsz. Mondjuk én most teljesen jól laktam egy melegszendvicstől, de nem lesz ez ám mindig így. :)
A következő heti célom -3kg, szombaton bűnnapot tartok. Naaa, ki szurkol nekem?? :)

Puszi csajok, 
Panka voltam

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hát le a kalappal előtted! Nagyon Nagyon Gratulálok! :) Én még mindig próbálkozok, nem eszek úgy, és olyanokat amik nagyon durván hizlalnának. Kedden voltam konditeremben, kardioztam egy kicsit. Holnap is megyek... :)
    Egy kérdésem lenne: Fogamzásgátló szedése mellett, is ugyan úgy le lehet fogyni? :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Na, nagyon ügyi vagy. :) Én Zumbázni fogok járni, remélem tetszeni fog.
    Én is szedek fogamzásgátlót, de direkt olyat írattam a kezdetektől fogva, ami nagyon kevés hormont tartalmaz. Mondjuk a legtöbb fogamzásgátlót többnyire így készítik mostanság.
    Szóval én úgy gondolom, ha alacsony hormontartalmút szedsz, akkor nem befolyásol semmit, rólam legalábbis szépen peregnek a kilók, emellett is.
    Hány kilót szeretnél egyébként fogyni?

    puszi,
    Panka

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Én már 10 kilónak is nagyon örülnék, kitartásom még lenne is, de akarat erőm egyáltalán nincs, és ez a legnagyobb problémám :(
    De nem adom fel, ha kell nekikezdek 100-szor is :)))
    Puszi: Rita

    VálaszTörlés
  4. szia örülök hogy sikerül valakinek fogyni nekem sajnos nem,pajzsmirigy betegségem van és bármit teszek nem tudok fogyni.örülök sikereiteknek. puszi.

    VálaszTörlés