2012. február 17., péntek

Gyerekcipő

Január 23.

Fogyókúrám első napja. Az a nap, amikor is sok idő után végre rá mertem állni a mérlegre... láttam, tudtam, éreztem, hogy nagyon kritikus a helyzet. Ez valóban így is volt. 17 kilogrammal gyarapodtam. Irodában dolgozom, egész nap a gép előtt. Bizony bizony... Hát ez így nem mehet tovább...  Kitűztem egy célt magam elé: ledobok 33-at. Május elejéig ha minden jól megy, de június eleje is megteszi. :)
Első hét:
Egy héten keresztül a sajátos jól bevált kalóriaszámlálgatós módszeremet csináltam. Mindenből ehetsz, de csak egy kicsit, mértékkel, de kb naponta 800 kalóriát engedtem meg magamnak. Ezzel egy hét alatt 4 kg-tól szabadultam meg. Semmi csodaszer, semmi különleges módszer... csak egy pénztárca és időkímélő megoldás.
És még sportolnom sem kellett... khhmm, ha már itt tartunk (Panka behúzza nyakát és úgy néz bociszemekkel)
gyűlölöm, utálom, megvetem a sportot. :) Biztos igazuk van azoknak, akik állítják, hogy milyen hasznos, milyen tök jó... De én utálom... én inkább egy hónapig csak vízen élnék, minthogy fussak egy kört... Nem.. nem csak lustaság... már óvodás koromban tettek róla, hogy megutáljam a sportolást. De nem szeretném részletezni miért, hiszen ez egy pozitív blog. Egy nagyon pozitív blog. Hm..
Na de visszakanyarodva az előző gondolathoz. 
Második hét:

A második héten mohó voltam, és nagyon erőszakos magammal szemben. Nagyon akartam azokat a mínusz kilókat és lehetőleg minél gyorsabban... Belekezdtem a hírhedt Káposztaleves diétába... Mindent gondosan megvásároltam. A barátom segítségével elkészítettük ügyes bajos módon, és a meglehetősen amatőr level főzési szintünkön a káposztalevesünket, pontosabban az ééén káposztalevesemet...A recept szerint jártunk el. Azt leszámítva, hogy nem ismertük fel a zellergumót, így az nem került bele...
Na de tettem bele rengeteg répát, amit meg nem szeretek, így azt elég nehézkes volt folyton kikerülni, de azzal nyugtattam magam, hogy így talán még több kalóriát elégetek evés közben. Naivan azt reméltem, hogy majd megszeretem a répát közben... de nem... a répa győzedelmeskedett, és elkerülte önnön pusztulását... 
Tanulság: Azért mindenben én sem tudom magamat meggyőzni :)
Aki esetleg nem ismeri ezt a diétát, hát... azt mondják a káposzta negatív kalóriás zöldség, ami azt jelenti, hogy több energia szükséges a megemésztéséhez, mint amit nyerünk belőle. A megemésztéséhez szükséges energiát pedig a kis csinos zsírpárnáinkból nyeri, ami felettébb kecsegtető így elsőre... Na de ultrabrutál kőkemény az a 7 nap... és ééén... éééééén... 14-et húztam ki vele, egy nap szünettel, ugyan is az kötelező!
Semmi süti.. semmi kenyér.. semmi... amit az ilyen bélpoklos kis húsgombócok szeretnek, mint amilyen én vagyok. :) Szinte csak zöldséget és gyümölcsöt ehetsz a leveskéd mellé, na meg egyszer egy szem krumplit, illetve két nap pár szelet húst... A húst nem fogod kívánni, a krumplit meg nagyon nehéz abbahagyni.. Na de térjünk a lényegre!
A második hét eredménye mínusz 5 (!) kg!
Elvileg, ha mindent pontosan betartasz, akár 9 kilót is fogyhatsz a diétával... nekem az az öt is nagyon tetszett... és hát így felbuzdulva nem várt mértékű sikereimen, gondoltam, hogy akkor megtartom ezt a módszert, és ezzel csinálom végig a vértusát a kilóim ellen.
Na de...
Harmadik hét:
Mint fent is említettem egy nap kihagyással (kakaós csiga <3, vajas kifli, egy nagy tányér bolognai spagetti elfogyasztását követően), másnap kezdtem elölről a hét napos káposztaleves diétát. 
De egy dekát sem adtam le! Icipiciket bűnöztem, az igaz... de meg sem moccant a mérleg... :( Mindenesetre hősiesen végigcsináltam a második hetet.. hátha... de semmi...
Aztán nagyon megsértődtem... pont Valentin napra esett az egynapos szünet... hát nem sajnáltam magamtól semmit. Párocskámmal vacsorázni voltunk, illetve csináltam nagyon finom sütit, aminek a receptjét anyukám adta, és a következő bejegyzésemben meg is osztom veletek. :) 
Ettem sok finomságot, szerencsére nem híztam vissza semennyit, aztán a következő héten, ami tulajdonképpen az éppen aktuális hét, újult erővel folytattam a saját módszeremet... mondanom sem kell, az eredmény már másnap -1kg. :)
Úgyhogy eldöntöttem... havonta egyszer fogok beiktatni egy káposztaleves kúrát... szerintem hatásosabb lesz... de majd meglátjuk. :)
Úgyhogy a mai napon már 10 kg-mal könnyebb vagyok, mint négy héttel ezelőtt. Jövőhét szerdára virradóra (csak reggel mérekezzetek) három kilóval leszek könnyebb. Szerintetek sikerül? :)

Puszi csajok,
Panka voltam


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése