2012. február 21., kedd

Bűnbeesés

Hm.. elvesztettem a fejem, bekebeleztek az ételformájú materiális javak, megszámlálhatatlanul magas kalóriát juttattam szervezetembe két és fél napon át... híztam egy kilót... :( (Panka ostorral csapdossa magát)
Na ilyenkor mi történt? Én is emberből vagyok... megkívántam a finomat, jól akartam lakni majd' egy hónap böjtölés után... Ilyenkor mi tévők legyünk, ugyanis biztos tapasztaltátok már, hogyha egyszer kétszer megengedünk magunknak pár finom falatot, vagy újra megízleljük a jóllakottságérzet fenséges kielégültségérzetét, akkor nemcsak, hogy később nehezebben tiltjuk meg újra ezt, de még a szervezetünk több energiát is raktároz el a finom falatokból zsírpárnaként, mivel meglepődik, hogy újra rendesen, vagy túlzottan is enni kap, és gyorsan elraktározza, amit csak tud. Ekkor kell időben észhez térni! Újra átgondolni mit is szeretnénk elérni, elképzelni magunkat csinosan, és mérlegelni (én mindig ezt teszem, ha kísértés ér), hogy mi okozna nagyobb boldogságot: a kitűzött cél elérése, a fejünkben megszületett kép valósággá válása, vagy az a pillanatnyi, múló öröm, amit egy-egy soron kívüli "bűnös" nap, vagy falat okoz. Hiszen heti egy diétamentes nap amúgy is megengedett, nem kell örökre lemondani a finomságokról, vagy az igazi jóllakottság érzéséről...
A legújabb stratégiám az önjutalmazás gondolata. Például, ha elérem a kitűzött célt, és csúnyán fogalmazva, lefogyok... :D , már kinéztem, hogy milyen ruhákat fogok magamnak megvenni, milyen sütit fogok sütni. Elképzeltem magam azokban az M-es (!) virágos kis ruhákban, ahogy önfeledtem eszem a sütimet a nyári napsütésben, anélkül, hogy folyna rólam a víz a fekete zsákokban, amit a párnácskáim eltakarására szoktam felvenni. :)

Kitartást csajok!
Puszi,
Panka

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó volt olvasni a blogodat :)
    Én is hasonló cipőben járok, viszont én még semmit nem fogytam... de nagyon szeretnék, csak nehéz elkezdeni, pláne meg folytatni :)
    Szeretnék egy kis támogatást és segítséget kérni ha lehet :)
    És Neked pedig Gratulálok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ritus! :)
      A blogírásba pont ezért kezdtem bele, pont az olyan leányzók miatt mint Te, hogy mindenki erőt meríthessen a tapasztalataimból, hogy a bíztatásom, a történetem tanulság lehessen mindenki számára. Azt tudom tanácsolni, hogy a legfontosabb, hogy eldöntsd mit szeretnél! Végre álomnő akarsz lenni?? Végre kedvedre szeretnél válogatni a bevásárlóközpontban a jobbnál jobb vékonyabb lányokra tervezett ruhák és fehérneműk között?
      Szeretnél végre igazán magabiztosan végigmenni az utcán?? Ha mindenre igen a válasz, akkor nincs mire várnod. :) Kezdj bele még ma, vacsizz kevesebbet pl. és felejtsd el mára már a nasit. Holnapra tervezd el, hogy mit fogsz enni és mennyit. De a legfontosabb, hogy mindig gondolj arra, hogy mit szeretnél a legjobban. Képzeld el magad pontos részleteiben, hogy hogy fogsz kinézni, ha elérted a célod. Hidd el, hogy mosolyogva fogod enni azt az almát holnap. :) Remélem segítettem. :)

      Törlés
    2. Ui.: Ha sikerült elindulnod az úton, oszd meg velem/velünk itt a tapasztalataidat nyugodtan, ha szeretnéd, nagyon szívesen olvasnám. :)
      És köszi a grat-ot. :)
      Puszi,
      Panka

      Törlés
  2. Szia!
    Bocsi a késő válaszért, de sűrű hétvégém volt. Holnap fogom elkezdni, amit megpróbálok nagyon komolyan venni, mert minden kérdésedre igen a válaszom :)
    Remélem lesz akarat erőm és menni fog. Írni fogom a tapasztalatokat. Már most úgy érzem, hogy nagy támasz az, hogy olvashatom a te véleményedet, és tapasztalataidat :)
    Szép estét, és holnap írok, hogy sikerült a napom :)
    Puszi: Rita

    VálaszTörlés
  3. Azon gondolkoztam, hogy lehet nem írom még le a napjaimat, mert nem szeretném elrontani a blogodat, mivel még az étrendem nem a legtökéletesebb :) De úgy érzem jó úton haladok a siker felé :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Ritus!

    Nagyon örülök neki, hogy támaszként tekintesz a blogomra, hiszen akkor elértem vele a célom. Nagyon nagy kitartás kell, de csak egyszer kell magad elhatározni, utána sima ügy (vagy közel sima ügy) :) Képzeld el magad egészségesnek, szépnek, hogy örömet okoz a mozgás, a séta, és nem kerül olyan nagy erőfeszítésbe, mint korábban, mikor sok fölösleges kilót cipeltél. Pasizni is sokkal könnyebb lesz, (persze nem tudom párkapcsolatban élsz-e) nem csak azért mert csinosabb leszel, hanem a magabiztos kisugárzásod miatt, csak úgy tapadnak rád majd a pasik. Higgy nekem... ez tapasztalat. :) Persze a legfontosabb, hogy végeredményben magadnak teszel hatalmas szivességet. :) Én nagyon szurkolok neked, csak így tovább hajrá!!! És ne mondj olyan butaságot, hogy elrontod a blogomat, hisz' miattatok csinálom az egészet!! :D puszii,Panka

    VálaszTörlés