2012. február 24., péntek

a Panka diéta

Nos, összeszedtem magam, és a kis kihágás után, kedd óta ismét visszatértem a helyes útra. :) És nem hiába!! Tegnap tüzetesebben végignéztem magamon. Szuper volt. Újra szépen látszik az arcom valódi vonala, a kulcscsontom ezentúl már nem csak kitapintható, hanem újra szép kis színfoltja karcsúsodó habtestemnek. :) Komolyan... mintha 5 évet fiatalodtam volna... igen.. el is kérték a személyimet, mikor vettem a cigit. :D (Mellékesen megjegyzem, fogyás után a következő projektem a dohányzásról való leszokás lesz. Az igazi kihívás ebben az, hogy a leszokás során ne szedjem vissza a leadott kilókat, magyarul semmi pótcselekvés... na majd meglátjuk, ígérem, ezt is olvashatjátok, ha velem tartotok. :) )
Azért nem írom meg most, hogy hány kiló mínusznál tartok, mivel én sem tudom. :D Eldöntöttem, hogy csak hetente egyszer fogok csak mérekezni, mert úgy könnyebb kitartani. Ugyanis van egy új felfedezésem. Rövidtávú célok! Nagyon fontosak... Tűzzünk ki egy hétre például két-három kilót, persze mindenkinek a saját fogyási ritmusa határozza meg ennek mértékét. Ezt ki kell tapasztalni.
Na de térjünk a lényegre, a mai bejegyzésben megosztom veletek azt is, hogy milyen néhány átlagos napom étrendje. A legtöbb diétával az a baj, hogy sokszor beszerezhetetlen, vagy drága, esetleg hosszú elkészítési idejű recepteket, ételeket, nyersanyagokat javasolnak. Nos, a Panka diéta nem tartalmaz ilyesmiket. Lehet, hogy néhány dietetikus, ha olvasná ezt, fogná a fejét, de nekem bevált, és nekem több nem számít. Emellett szedek kalciumot, magnéziumot, multivitamint, iszok legalább 2 liter vizet. Hosszú távú fogyózás esetén, (ez szintén tapasztalat) nagyon fontos, hogy ne építsük le szegény immunrendszerünket, ne menjen tönkre a fogunk a kalciumhiány miatt... stb.
A farkaséhség elűzésére kávét és teát szoktam inni, mert ezek eltelítenek. Ha minden kötél szakad, eszek egy túró rudit. :) Fontos, hogy én nem buzdítok senkit, hogy kövesse a módszeremet, csak megosztom veletek, hogy számomra mi vált be.

Íme néhány Panka diéta példa:
1.
Reggeli: 1db banán
Tízórai: 1 kefir
Ebéd: 50g mozzarella 2db paradicsommal
Uzsonna: 1 narancs
Vacsora: 1db virsli, pici szelet kenyér

2.
Reggeli: 1db alma
Tízórai: 2dl hozzáadott cukor nélküli paradicsomlé
Ebéd: 1 kifli, kisebb Medve sajt
Uzsonna: 2db paradicsom
Vacsora: 2 fej rántott gomba

3.
Reggeli: 1 kifli vajjal, tejeskávéval (édesítőszeres)
Tízórai: 2dl 100%-os gyümölcslé
Ebéd: 3 vékony szelet felvágott, kígyóuborkával
Uzsonna: 2-3 kisebb mandarin
Vacsora: bármilyen meleg étel (negyedannyi, mint amennyit egyébként megennék)

Mozgás (lustáknak ajánlott): egy kiadós szeretkezés vagy egy jó nagy alvás :D (10 óra alvás kb. 1000 kcal, persze ez függ a testtömegtől)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése