2012. február 17., péntek

Csak pozitívan.



Pozitív gondolkodás... bízni magunkban... kitartani... akarni...
Jajj, biztos sokszor hallottátok már ezeket a legyintésre méltó kifejezéseket. Pedig basszus tényleg, 22 év kellett mire ráeszméltem, de tényleg működik. Higgyetek nekem. :)
Ha szerencsém van, és tovább olvassátok a legelső sor ellenére, akkor beavatlak titeket még bizalmasabb történésekbe is, mint az előző bejegyzésben. 
FOGYÓKÚRA... -.- igen... életem meghatározó, sokat gyakorolt része. Több kevesebb sikerrel persze, de mindig némi eredménnyel. Ha nagyon akartam többet, ha kevésbé voltam kitartó kevesebbet fogytam, de valahol ez evidens is, úgy gondolom.
Figyeljetek csak... nem fogok konkrét számokat mondani, hiába hogy ez egy anonim blog.. akkor sem tudhatja senki hány kiló voltam, vagyok, leszek. :) Kivéve párocskámat, aki kicsalta belőlem legféltettebb titkomat.
Szóval, még ha nagyon nagy butaságnak is hangzik, de ha azt mondtam magamnak, hogy márpedig egy hét múlva három kilóval kevesebb leszek, akkor az esetek 90%-ában össze is jött. Persze tenni is kell érte, de én hiszek abban, hogy a sikerem döntő hányada a pozitív gondolkodásomon és hát valami agykontrollfélén is múlt. Félre ne értsetek, sosem jártam ilyen agykontrollos szektákba vagy hasonlóba, az egészet önmagad is fejlesztheted, elég, ha egyszer átkapcsolod az agyad, sokat gondolsz arra, amit valóban szeretnél, aztán ráeszmélsz, hogy már nem is tudatosan gondolsz ezekre, na az a legcsodásabb érzés... a szerelem után persze :)
Nagyon sokáig depressziós voltam, rengeteg okom is van rá... amibe talán később belemegyek, talán nem... Na de, aztán váltottam csatornát és bumm, nem férek a bőrömbe. :)
Mint ahogy fent is említettem régebben sokat fogyóztam, egyszer leadtam 28 kilót, valami 17 évesen, és higgyétek el, sokkal nagyobb boldogság volt, mint pár falat csoki. 
Most hála az új környezetnek (a párocskámhoz költöztem), és belépve a felnőttek munkakereső hétköznapjaiba... gyerek fejjel... na szóval nincs mit kertelni felszedtem 17 kilót egy fél év alatt, az így is mondhatni jóindulattal teltkarcsú alakomra.
Na most a küzdelmem és vértusám a kilókkal folytatódott január 23-a óta, ha jól emlékszem, és mínusz 10 kilónál tartok... Innen követhetitek sorsom... még 23 kilót szeretnék fogyni. Közben vagy utána ha minden jól megy, de hát miért ne menne jól :), szerzek majd egy diplomát, külön lakásba költözünk a barátommal, apukám meggyógyul, és tökélyre fejlesztjük a párkapcsolatom.
Nos ezek a rövid és félhosszú távú céljaim a közeljövőre nézve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése